Administrerende Direktør

I hans nye stilling vil Lars få ansvaret for Mazaks forretning i Danmark, de Baltiske lande og Island. Han vil rapportere til Bruno Munier, Deputy European Managing Director.

Lars har en bred erfaring I værktøjsmaskinbranchen i Danmark. Han har over 27 års erfaring i forskellige leder stillinger relateret til salg og salgsledelse. Lars er tillige formand for DVF (Dansk Værktøjsmaskinhandler Forening) og vil med hans omfattende kendskab til det danske marked bidrage til yderligere udvikling af vores forretning.

Vær med til at ønske Lars succes i hans nye rolle.

I samme forbindelse er vi glade for at kunne offentliggøre at Niels Torbensen, som hidtil har været Direktør for Yamazaki Mazak Danmark A/S, er blevet udnævnt til Teknisk Salgs Direktør med virkning fra 2. oktober 2017.

I denne stilling vil Niels få det fulde ansvar for den teknisk support i Yamazaki Mazak Danmark organisationen, samt være leder for den produktionstekniske afdeling. I tillæg til denne tekniske funktion vil Niels fortsat have det forretningsmæssige ansvar for udvalgte Key Account - kunder. Han vil rapportere til Lars Lynge.

Niels har en bred erfaring i værktøjsmaskinbranchen i Danmark. Han har over 33 års erfaring hos Mazak i forskellige stillinger indenfor service, teknik og salgs ledelse.

Vi takker Niels for hans store bidrag til udvikling af Mazak-forretningen i Danmark, og ønsker ham kontinuerlig succes med at fremme vores mærke og yderligere øge vores markedsandel i hans nye rolle.

Together success

Richard Smith